Newsy
Ranking_sklepow_internetowych_2013

Money.pl to jeden z najbardziej opiniotwórczych portali w polskim internecie. Regularnie odnosi bardzo dobre wyniki, trafiając do coraz większej ilości osób. Dodatkowo artykuły prezentowane przez ten portal od lat utrzymują podobny, wysoki merytorycznie poziom, będąc jednocześnie podane w prostej, zrozumiałej dla każdego użytkownika formie. W dziedzinie biznesu ustępuje tylko kilku największym, polskim portalom takim jak Forbes czy Puls Biznesu. Jednym słowem jest to portal, który warto czytać.

Ranking sklepów internetowych

Dlatego właśnie tak ucieszyliśmy się, gdy w nasze ręce wpadł ranking polskich sklepów internetowych 2013, z naszym sklepem, OleOle, w zestawieniu! Ranking ten prowadzony jest od kilku dobrych lat, i dla dużej ilości osób jest swojego rodzaju wyznacznikiem przy wyborze wirtualnego sklepu. Dla każdego, kto obserwuje sieciowe trendy, pozycja w zestawieniu jest drogowskazem i gwarancją jakości – klient wie, że może liczyć na niskie ceny, dobre promocje i fachową obsługę.

W tym roku nasz sklep, OleOle znalazł się na 6 pozycji wśród sklepów RTV AGD. To bardzo wysoka pozycja jak na wyjątkowo ostrą konkurencję na tym rynku. Bardzo cieszymy się, że nasze starania, i nieustanny pęd ku doskonałości, został doceniony przez specjalistów z Money.pl. To znak, że nie stoimy w miejscu, i ciągle poprawiamy nasze działania, żeby być jak najbliżej klientów.

Jak znaleźliśmy się na 6 pozycji w tym rankingu? Portal Money.pl brał pod uwagę szereg kryteriów i przyznawał za nie określoną ilość punktów. W naszej kategorii można było zdobyć 100 punktów, a nasz sklep, po analizie ekspertów witryny, zdobył ich równo 70. Do pierwszego w zestawieniu, euro.com.pl zabrakło nam tylko 8 punktów – widać więc, że różnica nie jest zbyt duża.

Sklep internetowy OleOle w rankingu

W rankingu były brane pod uwagę takie rzeczy jak asortyment (jakość i ilość produktów dostępnych w ofercie), informacje o produktach (opisy, specyfikacja i ich wygodne, przyjazne dla użytkownika sklepu umieszczenie), procedura zamawiania, sposoby płatności, jakość obsługi i interakcja z klientem, konstrukcja strony internetowej (jej przejrzystość i komfort obsługi), bonusy dla klientów (promocje, akcje konkursowe, loterie) oraz inne aktywności (obecność w porównywarkach cenowych, opinie internautów, media społecznościowe).

Bardzo się cieszymy, że spełniamy standardy i budzimy zaufanie na tyle, żeby być w pierwszej dziesiątce polskich sklepów internetowych RTV AGD. Jednocześnie chcemy zapewnić – nie spoczniemy na laurach, i za rok będziemy jeszcze wyżej. Obiecujemy!

Cały raport można przeczytać tutaj!

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?